Αθηνά Μούσκουρη "Sexy...με γαλλικά και πιάνο"

Αθηνά Μούσκουρη
«Μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο». Η δήλωση αυτή δεν ανήκει σε κάποια φιλόλογο. Ανήκει στην Αθηνά Μούσκουρη, τη μελαχρινή κυρία των συγκεκριμένων φωτογραφιών που γνωρίσαμε για πρώτη φορά το 2010 από τη συμμετοχή της στο Next Top Model.

Και μπορεί οι συγκεκριμένες πόζες να μην ταιριάζουν απόλυτα με τα γαλλικά και το πιάνο όμως η Αθηνά δεν δίνει σημασία και παρά το γεγονός ότι ο χώρος του modeling είναι δύσκολος εκείνη συνεχίζει να προσπαθεί. Μπορεί να μην κατάφερε να μπει στην τελική πεντάδα του σόου και να διακριθεί αλλά γνωρίζει ότι έτσι κι αλλιώς είναι δύσκολοι καιροί για πριγκίπισσες...ακόμα και για τις πριγκίπισσες της πασαρέλας.
 Λίγο μετά την αποχώρησή της από το Next Top Model φωτογραφήθηκε για το περιοδικό NITRO και μίλησε για τα παιδικά της χρόνια. «Δούλευα σε ροκάδικο bar, ενώ πριν από αυτό ήμουν μεγαλωμένη με γαλλικά και μπαλέτο στην κυριολεξία. Οι γονείς μου με είχαν σε ένα παραμυθένιο συννεφάκι. Ήμουν λίγο “φλωράκι”.»

Όσο για τα πειράγματα που ακούει στο δρόμο δεν την ενοχλούν αν και κάποια γίνονται με άκομψο τρόπο. «Στο δρόμο έχω ακούσει τα πάντα. Από το πιο κομψό μέχρι το πιο πρόστυχο. Αλλά δεν αντέχω το «έλα μάνα μου» που ακολουθείται από άγγιγμα. Τι με ακουμπάς ρε φίλε; Γνωριζόμαστε από κάπου;»









by real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου